dimecres, 16 de juliol del 2014

Dia 7: Bujaraloz - Gelsa (o Fuentes). 38 km.

Si cliqueu la paraula wikiloc del mapa veureu més detalls.

He sortit a les 5,15 i he trobat un bar de carretera obert just a la sortida del poble. He esmorzat i m'han indicat per on seguia el camí. A 374 m'he posat en marxa. El camí va tota l'estona paral·lel a la carretera i és molt ample, polsegós i una mica rollo. Surt el sol aquí al desert i és tot un espectacle. Arribo a l'hostal El Ciervo. Descanso. Em diu el cambrer que un peregrí ha fet nit aquí.
Continuo i hauria de trobar la Venta Santa Lucia, però 1 km. abans segueixo una fletxa groga i...perdo el camí. No me n'adonaré fins després de 6 o 7 km que vaig errat. Passa un ciclista que m'explica el meu error. Em dóna dues alternatives: tornar per on he vingut (jajajaja) o continuar fins a Gelsa que està a uns 3 km.
La carretera a Gelsa és molt solitaria. de tant en tant passa algú però molt poc. Amarat i preocupat pel que puc fer ara a l'arribar al poble vaig directament a l'ajuntament. Tinc dues opcions:
- Anar a Pina de Ebro per un camí (12 km) ...però avui ja he fet prou.
- Anar a Fuentes de Ebro amb autobús. Aquesta població és la primera que trobaria demà si hagués fet nit a Pina de Ebro, que és on volia anar. Decidit. Agafaré el bus.
No surt fins a 2/4 de 3. Tinc temps d'anar a dinar en un lloc que té aire condicionat i on dino francament bé. És un pub que sembla una mica cutre, però al soterrani tenen el menjador i la cuina és realment bona. No recordo el nom.
El bus recorre 20 km. per la carretera fins a deixar-me davant mateix de l'hostal Elena. Molt semblant al d'ahir. També molt net i confortable.
Per la tarda fa una calor insuportable. No hi ha ningú pel carrer. Després de fer la DRN vaig a fer una volta i no trobo locutoris. La bibioteca fa horari d'estiu i només obre als matins. Compro quatre cosetes de menjar. Ja no em queda res i m'agrada portar alguna coseta sobre per si un cas.
Soparé al mateix hostal i a les 9 ja seré al llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada