dimarts, 15 de juliol del 2014

Dia 6: Fraga - Bujaraloz. 46 km.

Si cliqueu la paraula wikiloc del mapa veureu més detalls.

3/4 de 5 del matí. Procuro no fer massa soroll per no molestar al Juanjo. Trobo la porta exterior del càmping tancada. Haig de fer escalada pel marge del costat. No sé perquè tanca tant la bruixa si aquí només hi ha porqueria.
Surto de Fraga seguint les senyals i tot va bé fins que ja no en veig cap més. Vaig tirant fins a la N-II però res. Ja són 2/4 de 6 i hi ha una nau industrial on hi ha gent treballant. M'hi acostoi pregunto. M'he passat de llarg i haig de recular. Buf! no en tinc ganes. He sortit aviadet per evitar hores de sol i estic aquí perdent el temps. L'home em dóna l'alternativa de fer la pujada al Ventorrillo per la N-II i un cop allí tornaré a trobar el camí.
La pujada és molt dura. Sort que encara no ha sortit el sol. Quan corono faig un petit mos per recuperar forces. Seguiré pel camí cap a Ventas del Rey on esmorzaré de veritat.
A l'engegar de nou sento un sorollet al darrera. El Juanjo baixa de la bici i camina una estona al meu costat. Xerrem del càmping i de la bruixa. Ell també ha hagut de fer escalada per sortir,...i amb la bici!. Té 33 anys i va decidir sortir d'un dia per l'altre.
Passem per davant de tot el tinglado de la MDF (music desert festival) que comença aquest dissabte. Un festival de música electrònica que després llegiré al diari que celebra el seu 20è aniversari aplegant més de 20.000 persones en ple desert.
Aquí el Juanjo puja a la bici i marxa. Segurament ja no ens veurem més.
Arribo a Candasnos cansat però encara no tinc gana. Una cerveseta si.
A 5 km. de Peñalba se m'han fet quarts d'una. Fa un sol i una calor de por i per això he decidit anar per la carretera enlloc del camí. Aprofito l'aire que mouen els camions (en passen moltíssims) i em refresco una mica.
Dino un picnic que porto en una àrea de descans de la carretera i faig una mica de migdiada sota un arbre aprofitant l'esterilla. A quarts de 2 segueixo cap a Peñalba. Miraré d'arribar-hi i descansar en un bar. Aquí hi ha masses mosques i bitxos.
Per fi Peñalba. Em fico al primer bar i em refresco. De moment no em bellugaré d'aquí. Fa mooolta calor.
Passada una hora ja no puc més. Decideixo marxar i anar fent parades en llocs on trobi ombra. A quarts de 6 arribaré a Bujaraloz.
Pregunto i em recomanen l'hostal Las Sabinas. Ambient familiar i molt acollidor. Molt net i confortable. Faig la DRN i investigo pel poble per si hi ha locutoris. Res. Miro a la biblioteca i si que n'hi ha però van tant lents que em desespero i al final marxo sense fer res.
A les 9 sopo a l'hostal mateix i cap a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada