divendres, 11 de juliol del 2014

Dia 1: Calafell - Santes Creus. 33 km

Si cliqueu a la paraula wikiloc del mapa veureu mes detalls


El silenci m'acompanya en aquesta sortida. Es estrany sortir des de casa carregat amb la motxilla. Vaig cap al Vendrell pel camí del camp de golf. Quan estic arribant a la plaça vella sento que algú em crida. És el Gerard. M'acomiada i em desitja sort. és agradable trobar algú en aquest moment.
L'església és oberta i penso que seria maco tenir-hi el segell a la credencial. Pregunto a la que deu ser la sagristana i em diu que el mossèn no trigarà. que esperi. Mossèn Pedrell apareix 20 minuts després. Es mostra afable i interessat per la peregrinació. m'agafa la credencial i me la torna segellada al moment.
La lira, fondo del galet i  Albinyana. Un refresc al bar i segueixo. Just arrencar trobo al Soci. Simpàtic i agradable com sempre em desitja sort i "buen camino".
Comença la pujada cap a Sant Antoni i assegut a ran del camí un home, Jaume Vidal per servir-lo, em fa gràcia aquesta manera de presentar-se d'abans. També em desitja sort.
Toca pujar i pujar fins a Masarbonès passant pel "xalet de l'alemany" que diuen alguns. Sortint del poble em creuo amb l'Aloma. Té 3 mesos i va a coll de sa mare pel mig de la muntanya. "Es que li agrada passejar". Aquesta serà de les meves.
Rodonyà està a tocar. un altre cosa és Vila-rodona. No hi arribo mai. Se m'ha fet molt llarg. Amb l'hora que és trobo el bar tancat i també les botigues. sort que porto dinar en un tupper. Al costat de la font estic de primera.
Sortint de Vila-rodona es creua el Gaia tres cops per uns pontets de fusta molt bonics fins arribar a Aiguamurcia. Aquí deixo de costat la sageta groga. Prefereixo arribar a Stes. Creus per l'albereda.
El de l'alberg Pere el Gran ja m'està esperant. Em dóna la clau i em diu que estic sol. Faig la DRN (Dutxa i Roba Neta) i marxo a visitar el monestir.
La visita al monestir és molt interessant. El millor de tot un audiovisual que passen. Dels millors que he vist mai. Molt recomanable!!.
A la tarda soparé al centre cívic i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada