dimarts, 22 de juliol del 2014

Dia 13: Alcanadre - Logronyo. 32 km.

Si cliqueu la paraula wikiloc del mapa veureu més detalls.



 Aquests endolls de l'alberg no van bé i el mòbil no s'ha carregat. El deixo endollat mentre pujo al bar a deixar la clau de l'alberg darrera el reixat tal i com vam quedar.
El JL m'espera per sortir plegats. El Xavi ho farà més tard.
Fins a Arrubal tenim 13 km.que altre cop hem de fer sense res a la panxa. El trajecte és molt bonic, tot caminant a la vora del riu. Quan arribem entrem al primer bar que veiem i mengem un entrepà. Ens entretenim una estona fins que decidim marxar a Agoncillo que es troba a 5 km escassos.
Després de descansar queda el tros final. 13 km fins a Logronyo. Portem bona marxa i el camí és agradable, llevat del tros en que el camí va per la nacional. el transit de camions és intens i fa una mica de respecte.
Entrem a Logronyo per Varela, que ja és considerat una barriada de la ciutat per continuar per un parc molt bonic.
Un cop a la ciutat el José Luis insisteix a presentar-me uns amics seus d'aquí. El Jesús, la seva dona, la filla, Amaia i el seu marit. Ens reben molt bé. Li tenen molta estima al JL. Ens conviden a anar a fer uns vinos i després a dinar. Molt agradables.
Ja tard ens acomiadem i el convido si mai ve per allà casa meva que em passi a veure.
M'acompanyen fins a l'alberg municipal i m'hi quedo.
Aqui ja hi trobo ambient peregrí: molta gent, molts estrangers, roba estesa per tot el pati, una recepció formal. lliteres plenes de gent dormint,...
Faig la DRN i surto a fer un tomb. Mentre passejo prenc la decissió: Ja en tinc prou. Demà torno cap a casa.
Buscaré un locutori, acabaré de passar el diari, soparé i tornaré fins a l'alberg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada